دانلود ماینکرافت

Wiki Article

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت هوشمند گستر هوتن پارس (استور اندرویدی مایکت) است.

روبیکا یکی از سه پلتفرمی بود که مرتکب این تخلف شده بود. رئیس کمیسیون اصل نود مجلس تخلف این پلتفرم‌ها را چنین توضیح داد:

پرداخت وام ۱۰میلیونی ویژه شعبانیه برای این خانواده ها / فوری و بلاعوض

در صورتی که این امکان در اپ ایتا فعال شود، به نظر می‌رسد یک برگ برنده بزرگ برای آن محسوب شده و مدیران کانالها را برای استفاده از آن وسوسه خواهد کرد. همچنین این قابلیت، شاهد تهدیدی بزرگ برای سایتهای اینترنتی نیز محسوب شود که بزرگترین مشکل کانالهای تلگرامی یعنی عدم امکان دسترسی را برطرف کرده و با بزرگتر شدن ایتا در آینده احتمالی، می‌تواند یکی از گزینه‌هایی باشد که بتواند بر روی کار وب سایت‌ها تاثیر بگذارد!

کانال های پر مخاطب، پشتیبانی، مشاهده ی کسب درآمد، فروشگاه پلاس، بازی، رویداد، وبلاگ، کانال های خبری، اوقات شرعی، تقویم، می باشد. پیام‌رسان[ویرایش]

کانال‌های عمومی و خصوصی با ادامه پست امکان انتشار محتوا در قالب‌های مختلف

↑ «روبینو؛ شبکه اجتماعی روبیکا». فرارو. دریافت‌شده در ۲۰۲۳-۱۲-۰۷.

سامانه "هدا" جانشین تمام سامانه‌ها و احراز هویت‌ها می‌شود/ امکان احراز هویت اشخاص به صورت برخط

آمارها حاکی از آن هستند که روبیکا از نظر تعداد کاربر فعال ماهانه نیز به رکورد ۳۵ میلیون کاربر رسیده است.

نسخه اندروید این پلتفرم در مرداد ۱۴۰۰ به‌دلیل سوءاستفاده از اطلاعات کاربران و ساخت حساب‌های جعلی در چندین سرویس از جمله پلی استور حذف شد.

این پلتفرم دارای پنج بخش ویترین، روبینو، پیام‌رسان، سرویس‌ها و تنظیمات است و بدین‌ترتیب با ایجاد امکانات متعدد سعی کرده به نیازهای مختلف کاربران خود پاسخ دهد.

۱۴۰۲-۱۲-۰۳ عکس

شایان ذکر است که پس از استخراج و ارائه‌ی داده‌های قطعی سال ١٤٠٢ توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران، شاخص صادرات نیز از سوی مرکز آمار بازنگری شده و ارقام نهایی شاخص مربوط به این دوره مجدداً به صورت قطعی منتشر خواهد شد.

روبیکا از دیگر پلتفرم‌های داخلی است که می‌توانید آن را برای بازاریابی و کسب درآمد به‌کار بگیرید. همان‌طورکه ایتا مشابۀ تلگرام طراحی شده‌است و فالوور ایتا معادل ممبر تلگرام در نظر گرفته می‌شود، روبیکا نیز شبیه به اینستاگرام است و بخش‌هایی مشابۀ این پیام‌رسانی محبوب دارد.

Report this wiki page