چگونه در آزمون نظام مهندسی قبول شویم و پولدار شویم؟

Wiki Article

نکته برداری در مطالعه منابع آزمون نظام مهندسی در رشته و صلاحیت مورد نظر را فراموش نکنید.

با این کار هم، زمان خود را مدیریت کرده‌­اید و هم وقت برای تجزیه و تحلیل کلیه سوال­‌ها داشته‌اید. علاوه بر این با استرس کمتری به سراغ سوالات شک‌­دار می­‌روید که ممکن است بتوانید عملکرد بهتری در پاسخگویی به این دسته از سوالات نیز داشته باشید.

 کارشناسان سامانه ها تمام سوالات شما را به کامل ترین شکل ممکن پاسخگو هستند.

همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست.

قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و آئین‌نامه‌های اجرایی آن

 پس از تکمیل اطلاعات به داوطلبان بر اساس رشته و مدرک تحصیلی اجازه خرید کارت آزمون مربوطه داده خواهد شد. 

در صورتی که افراد قصد ثبت نام در آزمون را دارند، بر روی لینک ثبت نام کلیک و سپس با ورود به مراحل بعدی، تمامی مراحل ثبت نام در آزمون را انجام دهند.

حتما بخوانید: همه چیز درباره گواهینامه صلاحیت حرفه ای پیمانکاری

طبق آمار، درصد قبولی داوطلبان در آزمون نظارت و اجرا حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد و در آزمون محاسبات ۳ تا ۵ درصد است. اعتبار قبولی در آزمون نظام مهندسی بمدت ۴ سال است.

مدرک فنی مورد تایید سایر وزارت خانه ها و موسسات دولتی: ۶ سال سابقه کار

با لیسانس عمران _ساختمان میشه هم امتحان نظارت و هم اجرا رو هم زمان ثبت نام کرد و در آزمون شرکت کرد؟؟پاسخ مشاور هیوا: سلام بله. کیانوش

بعد از مطالعه منابع آزمون نظام مهندسی، بهتر است به مراجعه به سایت سراغ نمونه سوالات آزمون­‌های سال­های قبل بروید. پیشنهاد کارلیب این است که این کار را مبحث به مبحث انجام دهید.

داشتن پروانه نظام مهندسی برای آن دسته از فارغ التحصیلان رشته های مهندسی که قصد فعالیت در این زمینه را دارند امری ضروری بوده و مجوز فعالیت آنان محسوب می شود. برای دریافت این پروانه قدم نخست قبولی در آزمون تشخیص صلاحیت نظام مهندسی کشور است که سالانه برگزار می شود.

اطلاعات تحصیلی (رشته تحصیلی، مقطع، دانشگاه، زمان فارغ­‌التحصیلی)

Report this wiki page